Barndoms kompis | R.I.P Simon

Igår träffa jag min gammla barndoms bästis! :D
Det var så himmla kul att få se henne efter så lång tid!
Vi har inte sätts på 4år!
Vi är olika, men endå hade vi super kul! :D
Jag åkte till Helsingborg för att träffa henne, sen bestämde vi att hon skulle sova över hos mig, så vi åkte hem till mig.
Hemma hos mig titta vi gammla skolkatalogerna från 1-4:an (GU vad små vi var!)

<3
Min klass, 3-4D   (Gick i 4:an)


Sen att vi & snacka om gammla minnen, killar & annat smått & gott samtidigt som vi spelade sims 2 :D
Tack vare Pau har jag fått kontakt med några fler från min gammla klass! :D<3

När vi snackade om klassen, frågade hon mig när Simon gick i vår klass. Jag visste inte vem hon menade så vi började leta. Han gick med oss i 1-2:an.
Helt plötsligt säger hon att han är död. Så jag bara "va!?".
Hon säger att han gick på en annan skola (behöver inte skriva för personligt om honom). Han dog på skoltoaletten.
Sen började jag minnas efter en stund att folk hade skrivigt ett kedjebrev på msn om honom & att man skulle ha en ros på sin nick.
Men jag tänkte inte alls på att det var "min" Simon det gällde.
Är skit förbannad att jag får veta det efter ca 1-1,5 år! senare!
Om folk kan skriva det på msn kan man vell skriva typ "minns du han? han gick i vår klass" - typ något sådant!

R.I.P Simon<3



Idag har min Honey ring mig! :D
Det var helt underbart att få höra hansröst!<3
Han borde komma tillbaka så FORT som möjligt elr så får han stryck av mig ;)<3

Kommentarer
Postat av: Matiiilda! <3

älskar dej! <3

Haha jag ser dej nog allt på kortet ;)

R.I.P :/

2009-08-17 @ 19:20:20
URL: http://matildais.blogg.se/
Postat av: Sussi :D<3

jag älskar dig med<3

hahaha :D

<3

2009-08-17 @ 19:30:14
URL: http://cafequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0