Dålig på blogg

Bara för att jag har sovigt hos honey nu i några dagar, har jag inte bloggat :((
Fy Sussi >.<
Men men, inget speciellt har hänt^^

I tisdags var jag med Honey, Vicky, Wille & Peppe :)
Blev röka pipa, som vanligt då^^
Så blev jag jätte sugen på kakor så jag fick låna en 20:- av Olivia (Martin syrra) så fick Wille åka & köpa kakor till mig^^
Eftersom han kör sin epa nu så fick han äran^^

Igår, var jag med Honey<3 :)
Jag var helt hyper med för mycket energi & han var på mys humör, så det slutade med att JAG somnade medan vi mös XD
Sen gjorde jag min egna mat igår^^ *stolt*
Men makaronerna failade lite :( men bara lite (A) :D

Nu är jag i skolan & har rast på graf ^^
Får blogga när jag kommer hem igen & skriva om denna dagen! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0