Väla + Familia

Idag har jag varigt på Väla & Familia med Matilda! :D
På väla hittade Matilda en väska som hon köpte & blonderings färg.
Matilda är BLOND nu :o ^^
Sen åkte vi till Familia där vi båda hitta vars en tröja :D
Sen hände en sjukt pinsam sak XDD
Det gick två killar i typ 20-23år åldern framför oss som var nästan likadant klädda.
Bara att han ena hade blå tröja & den andra hade röd tröja (nån av de hade &så rutiga byxor).
Så säger jag "& folk tycker vi klär oss lika"
Då säger Matilda "Ja eller hur! Jag vill va han blåa, så du får va han röda, för röd ligger i släkt till rosa!"
Ush! Vi gick skit nära dom, så jag tror att han ena vände sig om för jag typ halv sprang därifrån & Matilda springer efter & AS GARVAR.
Sen köpte vi glass, & eftersom tjejen som sålde glass värka otrevlig, kladda vi ner bardisken med glass XD
Just nu är jag hos Matilda^^
Första dagen på en ny skola imon, uhuhuu :o
Eftersom vi ska gå på samma skola åker vi in tsm imon :) (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0