291209

Tjenis Penis!
Är hemma nu efter att ha varigt hos Matilda i några dagar.
Vi var & handlade lite idag. Är jätte nöjd med mitt köp!
Köpte ett par gråa byxor & en lila randig tröja (måste få in lite färg i livet, haha).
Igår köpte jag ett par svarta leggins, woho!
(Asså jag har ont i min tunga! Jag vet inte varför :( på tala om klädhandel... ._.)

En annan sak. Jag fattar inte varför man börjar redan nu att smälla smällare?
Kan man inte vänta till nyår? Det är ju snyggare med fler raketer då. För sen när nyår kommer så är alla smällare uppsmällta (kan man säga så? xD ) så finns det knappt några kvar då.
+ det är synd om alla katter, hundar & alla andra djur som blir rädda!
Och inte nog med det, det är irriterande när man kollar på tvn så hör man inte vad de säger för alla smällare -.- x)

Kommentarer
Postat av: Robban ^^

försök å sova när det låter som tredje världskriget utanför ens hus xD

2009-12-29 @ 22:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0