211109

Har inte bloggat idag eftersom jag har varigt rätt upptagen!
Har varigt & handlat med pappa, sedan bakade jag.
Pappa fyller år idag.
Grattis på födelsedagen min underbara pappa!<3

Sen har jag bara spelat sims2, har inte orkat sitta vid datorn, eftersom den är rätt långsam. Suck...

Har även snackat med min bror, Marcus, idag.
Han ville ha bättre kontakt med mig, aw<3
Han är så gullig som bryr sig om mig, & tycker precis som jag.

Sen ville jag tacka Andrzej, min andra bror, som hjälpte mig med pappas födelsedags present. Tack så jätte mycket :)<3
Jag har de bästa brorsorna i hela världen helt enkelt<3 :)

Kommentarer
Postat av: Robban ^^

dagen verkar ha vari bra för dej ser jag ^^

2009-11-22 @ 00:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0