Äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma!
Har varigt en lång dag...
Slutade 16 idag bussen gick 17 är hemma 18!

I skolan idag hade jag & Matilda ett väldigt roligt samtal.
Någon som kan gissa vad vi snackar om?
__
Jag:
Men jag ser hålet, så jag kan trycka in den.
Matilda: Men jagt är rädd att det kommer göra ont, för jag kan inte stoppa in den själv.
Jag: Men jag ser ju hålet så jag kan göra det!!!
Matilda: Asså jag kan aldrig stoppa in den själv, jag hittar inte hålet! Och det gör skit ont!
Jag: Men jag kan ju göra det för jag hittar ju hålet!!! Det brukar gå snabbt för mig.
Matilda: Humm, okey men jag vågar inte.
Jag: Jo! Ta ut den nu så vi kan testa!
Matilda: Men eftersom det är så blött så glider den ju.
__
Rätt svar: Pircingar i läppen xD


Men nu ska jag gå & äta något!
Är jätte hungrig!
Sen ska jag se på tv :)

Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha

så fucking bäst xD

2009-11-02 @ 19:29:38
URL: http://matildais.blogg.se/
Postat av: Robban ^^

Du kan väl iaf veta vad jag tänkte omdet här med PIERCINGEN... TOTAL MISSTOLK XDXDXDXD



P.S. du nämndu ju inte att vi träffades idag :O .P

2009-11-02 @ 19:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0