Engelska prov

Har nyss duschat och nu ska jag träna på engelska provet som vi har till imorgon.
Det är inte så att någon är så himmla gullig & vill vara min super hjälte & bara springa in & kidnappa mig imorgon under provet så jag slipper göra det?
Eller helt enkelt gör det åt mig?
Suck...


Jag måste säga att Madox är snyggast på denna bilden.
Han är ju typ skit ful på tv & på alla andra bilder, HAHA<3
Jag är ju van vid denna tjej-stilen på killar, så jag ser att det är en kille, för er som dock inte gör det.
Han får vara dagens snygging ;)
<3


Kommentarer
Postat av: matilda

haha ska du börja med dagens snyggaste ? ;o

när ska jag vara med (a

2009-11-12 @ 21:43:12
URL: http://matildais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0