Haha aw Magne :')

I skolan idag frågade jag vår "extra" lärare Magne, varför killar är sådana svin?
Då svarade han för att de tänker logiskt. Sedan säger han:
- Om vi killar känner att vi mår dåligt, då går vi till köket & tar en alvedon & ett glas vatten. Men säger ni tjejen "ah jag mår dåligt" då går vi killar & hämtar en alvedon & ett glas vatten, men då börjar ni klaga på att "nee jag mår inte dåligt så, hela dagen har varigt skit, ska du inte fråga hur min dag har varigt?" osv.
undrar jag? Menar han att om ni killar är jätte ledsna för att det är t.ex. slut mellan er & er flickvän/pojkvän - tar ni då en alvedon & så är allt över? HAHAHA - Magne du är underbar, trodde jag skulle kissa på mig av skratt idag.
(Jag fattar vad han menar igentligen, men jag tyckte det lät som han menade det så. Så jag  tyckte det var kul)

Färgade håret på mamma idag.
Hon klippte sig igår ju.
Blev lite färg över så jag unnade mig två slingor.
Blev helt okej enligt mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0