Synden straffar sig själv!

nu är jag hemma!
Mobilbloggandet funkade, men vet inte vf 1000 av samma inlägg lades upp.
Weird...

Det roliga i skolan idag var ju när jag fällde Matilda!
Daniella gick först & sa "Alla följer efter mig".
Då tänkte jag "aldrig!". Så jag gick före henne & sa "Neeej! Alla följer efter mig!".
Så hör jag Matildas klackar öka farten & så säger hon "Nej, alla följer efter mig!".
& när hon kommer brevid mig så sätter jag fälleben på henne så hon trillar! Hahahaha! Förlåt<3

Men sen när vi skulle på bussen gick Vicky på först sen kom jag.
Så jag tänkte "jag sätter mig brevid Vicky". Så sätter jag mig brevid "henne".
För sen hör jag någon säga "Dissar ni bara mig!?" så tittar jag på tjejen brevid mig & ser att det inte alls är Vicky, utan en helt främmande tjej!
Hahaha ush vad pinsamt! x)

Kommentarer
Postat av: Robban ^^

snyggt jobbat sussi me mobilbloggandet (Y) skit många likadana inlägg xD, min tanke var då "hmmmm... det gick nog inte så bra att blogga för henne" menmen, det såg roligt ut :D



btw, skulle jag kunna få ditt mobilnummer ^^ ?´

2009-11-06 @ 18:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0