Kvidinge-->Klippan

Dagen började med att jag & Matilda var på öppet hus i Klippan :D
Där träffade vi Maki som jag saknat så<33 & lite annat folk :)
Efter det skulle vi hem till mig så vi tog bussen till Kvidinge, men när vi var hemma hos mig, kom vi fram till att det var tråkigt så vi skulle tillbaka till Klippan.
Men nu var det så att ingen av oss hade mer pengar xD
SÅ vi GiCk till Klippan! XD :D
OCH VET NI VAD!? Det var inte alls så farligt som man tror! Det var mest kul & skönt^^
Vi förberädde oss väl med vantar, halsduk & mössa!
Det tog oss 1h & 20 min^^
(för er som inte vet är det 7km mellan Kvidinge & Klippan)

<3
Jag & Matilda :)

<3
Matilda i sin fina utrustning :D xD

<3
Jag på vägen till Klippan^^

<3
Vår fina utsikt på vägen :D


När vi kom hem, åt vi^^
Vi fick laga det själva :O Gissa om det gick bra? Rätt svar - nej xD
Men det gick att äta :D Faktiskt^^

Senare träffade vi Thomas ett tag som var dum mot mig -.-
Efter det träffade vi Mange, Tulle, Alle & Amanda^^

Kommentarer
Postat av: matilda

nicenice ^^ <3

2009-10-18 @ 18:46:35
URL: http://matildais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0