OMG! JAG KLARA DET!

Något jag inte har kunnat berätta för er eftersom min dator varigt ur funktion är att jag hade beställt hem lite TH gottis ;)
Beställde hem 2 tröjor, en poster, en DVD (coc) & ett pussel!
Pusslet var nog det dummaste jag någonsin köpt! 1000 bitar & där finns ju bara 3 färger!? Lite blått, svart & MASSA vit! Killarna kunde ju inte vara mer färglada, nej! De skulle ju klart ha VITT på sig alla 4!
Men NU har jag äntligen lagt klart det! (eller ja igår)
Detta pusslet är inget jag rekommenderar för någon! Inte äns en pussel älskare xD
Dock plockade jag ihop pusslet snabbare än det blev klart. Var ju tvungen att dammsuga & moppa golvet.
Men så klart var jag ju tvungen att ta en bild! ;)
La alla 1000 bitarna helt själv! :')


Alla bitar ser likadana ut...

Kolla noga på bitarna. Hur fan ska man se vilken bit ska just vara DEN?

Kommentarer
Postat av: emmi

men sussi, de är SJUKT!:D

med tanke på att vårt bidrag ligger på 1050 ;p

2010-08-30 @ 19:51:05
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/
Postat av: emmi

sjukt? JA!!^^

2010-08-30 @ 19:59:11
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0