Bästa julen

Bästa julen på länge!
Eller ja, vi blev ju jätte lite till skillnad från de andra åren (lite tråkigt, men det var rätt lugnt), men det var årets bästa julklappar!!!!
Åh har nog aldrig varigt så här nöjd med de! Är så lycklig så jag snart slår i huvudet i taket när jag hoppar av glädje när jag tänker på de!
Vill inte favorisera mina presenter, men mamma & pappa & älsklingen present tog priset!
Fick äntligen min efterlängtade & älskade Canon systemkamera!
Dock förväntade jag mig INTE en 500D! Är så lycklig!!!!!!!!

Fick även en väska till min nya kamera :)

Detta fick jag av moster! En snygg egenstickad (elr virkad, vad vet jag? haha) halsduk & ett presentkort på Glitter! Wohoo behövdes verkligen! :D

Fick även pengar av mina underbara systrar! Tack så mycket :** (kanske borde ändra till brödrar innan de slår mig & tar tillbaka pengarna?)
Vad jag fick av min älskling tänker jag visa sen ;) lite spänning i det hela! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0