Brandövning med dåliga bilder

God kväll!
Idag fick jag & Matilda världens största utskällning. Ingen har faktiskt någonsin skrikigt på mig så mycket!
Vi hade brand övning i skolan. Ingen tog det på allvar. Jag & Matilda tänkte hämta våra jackor, just som vakten till matkön fick tag i oss & började skrika att vi inte får ta jackorna, att vi måste ut. Så efter att ha bråkat med honom en stund tänkte vi gå ut, men nej! Då fick vi inte ta ett vanligt håll ut utan fick ta en labyrint "genväg" som var 1000m längre än den vanliga utgången!
Fan vad sura vi blev! Fick stå ute & frysa. Tur att man har en underbar prins som räddar en med sin jacka!
Tack älskling♥
_
För övrigt har inget intressant hänt. Skola imorgon som vanligt. Dock efter skolan ska jag var med Honey, mehehe (Vad underbart att man blir så glad (som jag blir) av att bara träffas!)
Har lite ångest över expon. Det är svårt & inte kul. Känns inte som att jag kommer någonstans :(
Hotellrummet ska vara klart bara någon vecka in på januari & jag har knappt börjat bygga!
Måste verkligen visa er imon hur långt jag har kommigt...
_
En sak till jag glömt att ta upp! Just nu kommer bilder av inte så bra kvalité komma upp eftersom mitt minneskort till min kamera har blivigt helt konstigt!!! Kameran skriver att den inte fungerar :( Därför får ni undertiden nöja er med mobil bilder.
Kanske blir en kamera i julklapp?
Visst räcker det om man köper ett nytt minneskort, men en ny kamera skulle ju aldrig vara fel om den är bättre än den jag har nu? ;)
Gammal bild tagen från Filbornaskolans hemsida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0