Hjälp!!!

Sitter fast i min garderob just nu! Letar som en galning efter något som jag kan ha på mig på torsdag när jag ska med min pojkvän & hans familj ut & fira hans syster.
Vill inte vara allt för uppklädd & "sticka ut" (skit pinsamt ju) men vill inte se vardaglig ut som att jag skiter i vilket när de faktiskt bjudit med mig (hoho, hans familj börjar nog gilla mig :D hehehehehe).
Hittar jag inget i min garderob ska jag snoka lite i affärerna på tisdag, för då ska jag, Matilda & Vicky ut & handla! :D
Imorgon ska jag & Vicky ut & åka pulka för övrig information! Ska bli riktigt kul! Har inte åkt på år & dagar :D :(

Kommentarer
Postat av: matilda

gillar din kommentar, den ska bli min någon dag! hahaha.. <3

2010-12-26 @ 20:02:32
URL: http://tildanittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0