Julmarknad

Igår var jag på fest hos Sophia. Det var faktiskt jätte kul, fast vi inte blev så många.
Sophia & jag hade nog mest kul, som vanligt... Hehe.
Dock kan jag ju säga att det nog faktiskt var jag som mådde sämst idag. Har aldrig mått så dåligt efter en fest.
-
I sista sekunden idag bestämde även jag & Charles att följa med Sophia & Nicklas till en julmarknad i Hjärup.
De skulle egentligen dit med två andra, som bara hoppade av helt sådär? Men men, vi hade kul fast vi frös ihjäl.
-
Resen av planerna för idag är följande:
- Göra klart på Frontierville på fb (hehe)
- Äta
- Duscha
- Matte
- Sova
(Ni som undrar varför jag sätter ibland ett - mellan styckena i texten är det för att det inte går att hoppa över en rad! Fråga inte varför för det vet jag inte, men irriterad blir jag!)

Kommentarer
Postat av: emmi

hihi jag vet :)



framför allt max&antons och deras film! sjukt grym.

Dudå?

2010-12-17 @ 23:54:16
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0