Nu får det vara nog

Så nu får det vara nog på mitt dåliga bloggande!
Måste bli bättre!
Har lovat att börja blogga igen dagligen från & med idag, så då gör jag det!
Kan ju uppdatera lite vad som hänt?

I onsdags t.ex. var vi med klassen & graf i Danmark & kollade julskyltningar & gick på julmarknad. Väldigt mysigt & trevligt faktiskt. Det fanns snö & allt var julpyntat, en riktig bra julstämning :D + att det snöade ;)
En bild tagen i onsdags. Felix, Vicky & jag med en björn! Louise B foto :)


I torsdags var jag i Malmö med Sophia :) Vi julhandlade lite. Jag köpte 2 st nya tröjor, en från H&M & den andra från New Yorker. Kan visa dom imon :)
Vi fick även jätte problem med tågen! 2st tåg blev inställda & när de väl bestämde sig för att sätta in ersättningsbussar kom de aldrig!?
Tur att Sophia har en underbart snäll kompis som kunde köra oss hem. Fick stanna hos Sophia eftersom ingen kunde hämta mig därifrån. Det blev ingen skola för mig på fredagen för jag hade inga grejer med mig... Det var
ju inte planerat att jag skulle stanna hos Sophia & kul att lukta äckligt & va helt lökig i skolan? Hehehehe NEJ...
_
I torsdags hade även älsklingen & jag 2 månader!
Nej, jag vet inte så länge, men man får ju endå vara glad för stunden? :D Älskar honom så♥
Vår fina pussbild från halloween! (så nej, han är inte så blek ;) )

Kommentarer
Postat av: matilda

haha de va på tiden minnsann! ;o <3

2010-12-06 @ 22:31:17
URL: http://tildanittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0