Nu vet jag vf jag är dum...

Hejsan!
Ursäkta mina två icke blogg dagar, men har faktiskt inte haft tid.
I onsdag följde jag med min älskling hem. Vi hade så mysigt att jag inte kunde slita mig loss för att skriva till er ;)
Igår var vi på middag hos min brorsa! Trevligt, trevligt! Jag är även 100% säker nu att vår dumhet går i släkten... Vi kom hem väldigt sent & jag var tvungen att hinna duscha & plugga innan jag skulle lägga mig.
Naturkunskaps provet gick nog bra. Det kändes bra. Vill ha minst ett VG, men vill inte hoppas på förmycket ifall  mina svar inte räckte till :( *hoppas hoppas*
Slutade även lite tidigare idag, eftersom vi hade flyttat upp lite lektioner (älskar när vi gör det så man får komma hem snabbare)
Vad som mer händer idag? Ingen aning!
Mamma är på julbord med jobbet, så jag hoppas att vi ska hämta henne sen! Då kanske vi kan handla!!! :D Hehe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0