Tokio Hotel tårta

Lite bilder från igår.
Eftersom att jag inte är den som springer runt & fotar 1000 bilder på en kväll, blev det inte så många.
Brossan ska skicka fler :)
Min förstörda tårta. Den blev inte alls som jag sa att jag ville ha den!
Inget av det jag sa stämde! Vad då slänga en bild mitt på tårtan!? IDIOT!!!
Jobba inte som konditor om du inte fattar svenska/beställningar!
Ursäkta mitt utbrott, men detta misstag av honom är OFÖRLÅTLIGT
Jag petar bort bilden eftersom den är min, haha! (de andra skulle &så fått den om de hade gjort som jag sa!!)
Tårtan var en 12-person tårta. Höhöhö, vad tror de? BARNTÅRTA!?
Jag försökte le, men jag var för arg för att lyckas! Haha. Ser het förtvivlad ut!
Får offra en ful bild på mig ;)

Kommentarer
Postat av: Lilith

Det absolut värsta måste ju endå vara att de inte ens satte bilden i mitten på tårtan .... hum ...

Men den smakade gott trotts failet ...

2010-02-10 @ 21:40:14
URL: http://lilithscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0