10 hours of sleep, & I'm still tired?

Va!? Det är inte sant!
Har sovigt i 10 timmar, har börjat träna & idag åt jag till & med cornflakes till frukost! Ska de inte ge så här "jätte mycket energi & en bra start på dagen"???
Jag är fortfarande trött!
Illa, väldigt illa.
Och när jag tänker på en ända liten sak, blir jag så trött att jag vill gå & lägga mig DIREKT! Det är skolan! Buhuhu, 5 lediga dagar kvar. Suck, vad jag inte orkar...
*Negativ energi utstrålar* Haha, nej nu ska jag bli positiv!
Mitt i all träning ska nog mamma bjuda på en lite godis påsen ;) men shhhyyyy!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Alltså om du läser på paketet är det skitmycket socker i. Det bästa är att äta muslie. Man håller sig mätt längre och det är nyttigare. Puss

2010-01-06 @ 21:29:01
URL: http://lilithscorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0