Back in Sweden

Hej alla!
Nu är jag hemma igen. Kom hem igår kväll. Kom innanför dörren ca vid 22 tiden.
Var jätte trött! Har varigt på benen igår sen 5 på morgonen med 4½ timmes sömn...
La mig ungefär 00:40
Det är något fel på mig & mamma, viste ni det? Vi kan inte åka som normala människor gör på semester. På båten hade alla typ en mellan stor resväska & kanske en ryggsäck till det.
Jag & mamma hade 3 STORA väskor, 2 små + våra handväskor... Hehe. As pinsamt!
Det roliga är att vi faktiskt inte kan sätta fingret på vad det var vi hade i väskorna!
Det har varigt roligt i Polen. Saknar faktiskt redan det, haha. Bilder & så kommer upp när jag slängt in bilderna på datorn, vilket jag nog lär göra ikväll.
Idag har jag varigt uppe sen halv 9. För redan kl. 10 var vi i stan för att kolla på en ny tv...
Så nu har vi en ny tv! :)
Men jag ville bara säga att jag är hemma nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0