Thai mat

Hejsan!
I lördags träffade jag Matilda. Först var vi en liten stund hemma hos mig, sedan åkte vi till Helsingborg.
Där åt vi Thai mat tillsammans med Malin & Patrik.
Fy fan vad gott det var! Ris med currisås, friterad kyckling & till efterrätt friterad banan med glass!
Man fick så mycket mat, så jag hade ont i magen dagen efter &så... Haha.
Efter det kollade vi på rosa pantern 2. En skit bra film! Till det hade vi godis & popcorn. GOTT!
En jätte söt bild på Matilda, haha.
Vi petade ut isen ur drickan, så den inte skulle smälta & bli vatten. Men vad gör man av isen då?
Den lägger man i korgen där kryddorna står, ups... Haha!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Gott & kul , jag snor bilderna (a

2010-07-27 @ 20:35:30
URL: http://matildais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0