Grillning på gröningen

Min dag blev mycket bättre igår :)
Efter skolan åkte jag & Matilda till Björnekulla & hälsade på vår gamla skola. Sedan åkte vi till mig & hämtade grejer, efter det tog vi bussen till Helsingborg.
När vi kom fram till HBG sov vi ca 2h, sedan stack vi ner till Gröningen & grillade med klassen! Jätte nice!
Det roligaste var vell när Daniella & Linn sprang fram till några på Gröningen vi inte kände & snodde deras kung när de spelade Kubb! Haha, as kul!
När jag & Matilda skulle sedan hem, hittade Matilda en ute dusch som hon undrade om den funkade. Vilket den gjorde...! Haha! Hela hon blev blöt!
Alla dessa bilderna är tagna av Louise Benke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0