Inte flyg, snälla!

Min dag har blivit bort slösat på att... SOLA! & läxor, faktiskt...!
Blev inte helt klar med matten, för de sista talen är ju cp svåra! Så dom får Robert hjälpa mig med imon...
Turismen... Höhö. Jag sket i VG frågorna på kapitel 4, & gjort en fråga på kapitel 7. Men vafan... Det är ju cp svårt!
Annan uppdatering!
Om det blir så att vi ska åka till Polen i år, blir det nog med flyg............
Jag kommer inte klara det. Jag är SJUKT rädd för flygplan! Har aldrig flugigt & vill faktiskt aldrig göra det heller. Är både höjd rädd & rädd för flygplans olyckor...
Gud vad jag tycker synd om mig själv! Ska gå & tycka synd om mig någon annanstans nu!
Ha det bra! Kram på er :)

Kommentarer
Postat av: Robertio ^^

kan lova dej, att det e inte så farligt :)

det var mer en känsla att få kunna flyga, kände sej mer fri... så oroa dej inte, du ska se det går bra :)



btw, så e det nog bara flyg i typ 1-2h till polen ja flög i 5-5.5h till egypten wtf! XD

2010-06-07 @ 18:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0