Skolavslutning

Idag hade vi skolavslutning! Härligt! Sommarlov nu då! :D
Avslutning showen var faktiskt jätte bra! Älskade speciellt slutet när de 3 programledarna gjorde parodier på allt! Haha!
Efter skolan var det meningen att några i klassen skulle ta en glass, men ist blev det så mycket tjabbel om VART vi ska köpa glassen. Tasty House eller Pistachia... Blev så jävla trött när folk ba "nä jag ska dit" "jag vill dit" så jag bestämde mig för att åka hem ist. Ville inte välja något ställe. Men medans jag väntade på mitt tåg, övertalade Josse & de andra mig att följa med. Så vi tog en glass på Pistachia. Trevligt var det :)
En avslutningsbild på Mp1c :)
Klassföreståndarna Hasse & Hasse!

Vår kära "extra lärare" Magne! Han får tyvärr sluta jobba nu, så det blir inget tjat om att jobba efter sommaren :(

Alla dessa bilder är tagna av Louise Benke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0