Snart åker jag

Hej!
Om en timme åker vi hem ifrån. Först tar vi en sväng till min moster, men stannar inte där så länge, sedan fortsätter vi ner till Ystad. Båten går kl. 22.00. Ska bli härligt!
Är så jäkla glad att vi inte tar flyget! (Flyget blev inte av eftersom bussarna & tågen inte passade ihop med flygets ankomst). Detta året är ju världens händelse år, så jag skulle inte bli förvånad om min första flygtur skulle sluta med min död.
Känner att jag överlever båten. Båt har jag alltid tyckt om :)

Så kära läsare! Nu ska jag gå & göra vid mig, se till så jag har allt, sedan åker vi!
VAR UPPMÄRKSAM att när jag är i Polen tänker jag inte sitta vid datorn, kanske någon gång. Så det kommer bli en jätte dålig uppdatering, men kanske dyker det upp ett inlägg eller två.
Annars lär det komma bilder när jag kommer komma hem!

Ha det så jätte bra nu utan mig, så hörs vi om ca 2-3v! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0