Sweet dreams (are made of this)

God morgon!
Har varigt vacken sen runt 8. Har inte kunnat somna om. Ryggen & rumpan bränner :( Gjorde jätte ont att sova... Höhö.
I natt hade jag en jätte bra dröm om Tokio Hotel!
Drömmde att jag var på deras konsert!!! Fast det såg lite anurlunda ut.
Längst fram låg en HÖG men människor på varandra. Det var fans som hade svimmat på varandra. Vakterna gjorde inget åt de, för de var för många så de orkade inte (hahaha).
Jag stog nästan längst fram. Så när jag såg högen med människor tänkte jag "ska jag hjälpa dom eller ska jag ställa mig på dom så jag ser ännu bättre?" (de höll på att DÖ där). Så bestämde jag mig för att ställa mig på dom! (HAHA).
Under låten Schrei kom Bill typ ner blad oss i publiken. Alla blev så shockade så de stog som statyer. Bara jag sträckte fram handen, sedan fick jag även en kram!
Sen kom mamma in & väckte mig...

Snart ska jag, mamma & pappa iväg för att handla det sista inför Polen imon. Åh kan knappt vänta! Har en hel lista vad jag behöver, hehe ;)


Bild på mig dagen innan Tokio Hotel konserten -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0