This day

Åhhhh, vad jag har varigt duktig idag! Har bakat massa kanelbullar & några frukost bullar.
Tror ni inte mamma blev glad när hon kom hem från jobbet? ;)
Men blev lite illa mående i slutet av bakandet. Vet inte varför, men fick jätte ont i magen & det snurrade i huvuvdet. Trodde att jag skulle spy vilken sekund som hälst!
Så när jag var klar, gick jag & la mig i en halv timme. Sen mådde jag lite bättre, var inte lika yr.
Nu mår jag mycket bättre :)

Är det bara jag eller går dagarna nu för tiden jätte snabbt? Man hinner knappt vakna innan man ska lägga sig igen!
Kan ju bero på att i skolan har man "tider att passa", nu är man fri, får sova hur länge som hälst osv osv.
Innan jag hinner vända mig om kommer sommarlovet vara slut. Inte bra, haha!

Kommentarer
Postat av: caroline

gud va gott med bullar:)

2010-06-22 @ 11:45:50
URL: http://carolineklund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0