Ur funktion

Tjenis penis!
Blev inga inlägg igår eftersom min dator ville inte funka...? Jag försökte komma in på olika sidor, men det funka inte! Antingen var den jätttttte seg (så man kom aldrig in, hur länge man än vänta) eller så ville inte sidan funka.
Hade endå inte så mycket att berätta.

Jag måste vara Tokio Hotels trögaste fan eller så är det deras hemsida som är superduper yber teknologisk!
Nej, men seriöst. Tar skit lång tid för mig att hitta saker där & när jag väl hittar dom fattar jag inte hur man kommer in! Hahaha. Tog jätte lång tid för mig att fatta hur jag kom in på videona när jag var inne på fotona. Men de har ju massa pilar hit & dit som jag tycker man ska kunna trycka på! (för att gå till nästa)
Sen blev jag medlem där för att kunna kolla på saker som är typ "låsta" & där fanns ju ingen logga ut knapp? Helt knäppt!
Underbara pojkar som förvirrar mig totalt! -.-
MEN jag klarade mig jätte bra, när jag väl lärde mig vad saker & ting fanns! *stolt* ^^


Hittade denna snygg bild t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0