12,5 h köning

Sophia & jag köade 11,5 h till Tokio Hotel konserten!
Det var skit kallt, jag förlorade känslen i mina tår.
Fast under köningen träffade vi några härliga människor!
Sitter ner & fryser =(   (inte mina saker brevid mig xD )

Försöker få liv i mina frusna tår =(

Vi fick nummer i kön, så att folk inte skulle trängas. Mycket smart!
Hade jätte torra händer =(
Sophia är glad, fast det är kallt!
En Georg-älskare - Cissi! =)

Här har vi två andra vi träffade! Jossan & Cindy

Kolla vem man hittade i Göteborg!?
En söt Viktor!
Helt cp, att vi träffas i Gbg samtidigt! Haha underbart

Haha, fråga inte! Jag vet verkligen inte!

Glada människor! =D

En snygg gemensam bild!
Cissi, Cindy, Jossan, Jag & Viktor!
Tyvärr kom inte Sophia med =( eftersom hon fotograferade =)

Kommentarer
Postat av: Viktor

Jo, de va lite halvt random att båda va i gbg samtidigt xD men jag klagar inte :D <3

2010-03-07 @ 21:31:48
Postat av: Cizzi

Jag ser ju helt sjukt sur ut på sista bilden :'O

Lord ><

2010-03-19 @ 21:39:02
URL: http://deinliebling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0