Galen busschafför

Idag hände något hämskt när jag & Vicky satt på bussen på väg hem till mig.
Vet inte riktigt vad som hände eftersom jag halvsov i bussen, men vaknade till av att bussen tvärstannade skit hårt.
Busschaffören hade typ svängt precis nä det kommer en bil på vägen. Vi var skit nära på att krocka, som tur hände inget. Det "enda" som hände var att mitt vänstra knä small till, & Nu har jag skit ont =)

Min fina beskrivning:

Det gula är bussen som svänger.
Det blåa är den kommande bilen.
De gråa sträcken är "stängsel" som vissa motorvägar har.
Förstår ni min fina paint bild? =)

Kommentarer
Postat av: Mäxie

haha alla busschafförer är konsiga, en gång hamnade jag på en buss där chaffören inte visste vägen till ställena han skulle till XD

2010-03-12 @ 22:30:21
URL: http://fabulousminx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0