Göteborg

Hej bloggen!
Förlåt att jag inte har bloggat, men jag har inte haft internet här på vandrarhemmet, men vi har fixat det nu :)
Tänkte att jag berättar vad vi gjort varje dag i enskillda inlägg, men det får jag göra imorgon när jag kommig hem & slängt in alla härliga bilder på datorn.
Det har iall fall varigt underbart här i Göteborg, lite synd att vi åker hem imorgon... Jag som just hade börjat lära mig staden & spårvagnarna.
Idag har jag & Sophia srungigt runt lite på staden. Mysigt mysigt. Vi har varigt i brunsparken, nord staden & alla affärs gatorna där omkring.
Vi åt lunch på ett litet café.
Ikväll hade vi tänkt att äta ute på en grekisk resturang :)
Blogga mer senare ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: såklart man aldrig kommer glömma den dagen! BÄSTA DAGEN I MITT LIV! hoppas dom kommer till sverige snart igen <3<3<3

2010-03-07 @ 18:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0