Hotellet

I torsdags åkte jag & Sophia upp till Göteborg.
Tyvärr hade vi inget internet.
Vi hittade rätt bra i Göteborg. Sophia kände igen många ställen.
Vårt rum på hotellet (vandrarhemmet, men Sophia & jag kallade det hotell, haha!) var skit litet, men mysigt!
På kvällen sprang vi ner till affären runt hörnet & köpte lite gott inför kvällen ;)
Min snygga rese-outfit, haha!♥
Sophia på rummet
Sophia shows her butt
Jag sa ju att rummet var litet!
Haha, sitter jag i min säng & pratar med mamma i telefon x)

Hyllorna i skåpet är fint upp delade! =)

Kommentarer
Postat av: matilda

shiit xd så jävla litet haha <3

2010-03-07 @ 21:12:28
URL: http://matildais.blogg.se/
Postat av: hejhopp

Vilket vandrarhem var ni på? Och hur mycket låg en natt på? ;)

2010-08-29 @ 11:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0