My day

Idag hade jag en tid till ungdomsmottagningen, så jag var bara med på första lektionen.
Matilda följde med dit, för samtidigt som hon höll mig sällskap, bokade hon en tid till sig själv.
Efter det var det meningen att vi skulle bara snabbt inom Gecko eftersom Matilda ville köpa en ny "plupp" till sin pircing, men vi kunde inte motstå alla andra affärerna som "kom i vägen" för Gecko... Haha. Så vi kom aldrig tillbaka till skolan.
Men en bra ursäkt var - Vi hade en "melodifestival" i skolan, & vi skulle inte få komma in eftersom det redan hade börjat, & efter det var det mat, men Matilda kommer ju fortfarande inte in.
Så sedan åkte vi & hälsade på Jocke på Olympia. Då träffade vi även Picko & Dennis :)
Fick även idag min försenade julklapp av Matilda, haha!
Värt att vänta, för kolla vad snygga! Blev jätte glad! Tack Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0