Panta mera

Jobbade hos brossan idag. Mitt jobb var att panta burkar. Tur att mamma hjälpte mig♥ annars hade jag nog aldrig blivigt klar!
Vi jobbade ca 3h. Eftersom det bara fanns två maskiner fick vi släppa förbi folk med deras pant. Annars hade det gått fortare.
Vi tjänade något på 2200:-! Brossan & jag delade på pengarna + att pappa fick bensinpengar för att han körde, så jag själv har tjänat 1000:- idag! (Mamma var jätte snäll & jobbade gratis♥)
Hade blivigt mycket mer om man hade fått pengar för utländska burkar (det fanns sjukt många utländska burkar i påsarna).


28 påsar!!!!!!
Vi pantade alla!

Kommentarer
Postat av: Mäxie

haha eller hur! XD

Sjukt, hela bussen fick skrika "höger! vänster!" osv.



Du är snygging ;)

Och jävlar så många påsar ;O

2010-03-13 @ 22:34:19
URL: http://fabulousminx.blogg.se/
Postat av: matilda

vem är mäxie? :O

haha ja konsertoskuld xD

2010-03-14 @ 00:14:28
URL: http://matildais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0