Ringde på annons

Hej alla!
Förlåt att jag inte bloggade igår, men min data laggade långt innan jag hann äns logga in på bloggen...
Dags att trolla fram en nya data? Eller kanse bäst att trolla fram pengarna först? ;)
I all fall igår kom jag & Sophia fram till att vi skulle vilja se Lady Gaga i Stockholm. Så jag kollade på ticnets hemsida om det fanns några biljetter kvar, men det fanns bara skit dåliga platser kvar.
Så jag hittade en annons på blocket om en kille som sålda sina biljetter för att han fick "ett jobb erbjudande utomlands". När jag ringde honom frågade jag om han hade kvar biljetterna, det hade han, & hur många han hade (eftersom han inte skrev det i annonsen) & då avslöjade han sig själv. För han frågade "hur många jag behövde". Det betyder att han är en sådan som köper upp många biljetter för att sedan kunna sälja dem dyrare, vilket han just gjorde... Så det blev inga biljetter hos honom.
Men brosan har lovat att hjälpa mig att leta


Har man bråttom, stavar man fel... Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0