Tavernan

Jag & Sophia åkte ner till stan för att hitta en resturang att äta på. Det var rätt svårt eftersom att jag har jätte problem med kötträtter...
Men tillslut blev det endå den grekiska resturangen, Tavernan, som vi bestämde från början. Den ligger nära vandrarhemmet, så det blev nära & bra även om vi åkte ner en sväng i staden ;)
Just nu håller jag & Sophia på att packa. Vi ska upp tidigt imon, vi måste lämna rummet runt 10 tiden (igentligen runt 11, men vi måste ner en snabb sväng imon stan ...igen). Tåget går 11:40, så vi är hemma runt...? 13:40 sulle jag kunna tippa.
Så imon får jag blogga om de två första dagarna här i Göteborg :) lägga upp alla härliga bilder!
Vi hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0