Tokio Hotel konserten♥

Jag vet inte hur jag ska betygsätta Tokio Hotels konsert.
Eftersom självaste Tokio Hotel på scenen var underbara! De får lätt 20 av 5 möjliga stjärnor!
Men fansen? Åh! Blev så jävla förbannad! De skulle puttas & slåss! När de väl hade släppt in på konserten var det 1 timme kvar tills de skulle börja spela, ni tror inte att de skulle puttas & megas redan då!?
En tjej blev yr redan innan konserten hade börjat! Under konsertens gång såg jag att 4 personer blev bort burna efter som de hade svimmat!
När Tom slängde ut sin handduk råkade en tjej illa ut. Jag vet inte om hon blev ner trampad, eller om hon slog sig, eller om det blev för hårt tryck, men hon blev också bort buren!
Helt otroligt!
Det var ett få tal som var där för att ha kul på riktigt (endast riktiga fans/ konsert människor fattar vad jag menar med det)
Jag överlevde dock! & mina kompisar =)
Så jag tyckte endå konserten var underbar


Efter konserten kastade jag upp två av mina armband på scenen. (De som är in ringat i rött)
Kom på att en kompis hade sagt en gång att det svarta armbandet betyder "sex" & det vita "kyss". Så jag tänkte att det endå passade in =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0