Änglar & Demoner

Kollade igår på änglar & demoner. Skit bra film!!!!!! Men ingen film jag rekommenderar att se själv. Kunde inte sova sen. Såg hela tiden de döda/döende prästerna framför mig, & hörde konstiga ljud. Skit äckligt.
En kul grej i filmen, var att jag märkte att en av film nyhets-gubbarna pratade polska. Haha helt fräckt! (Vist det var ju meningen att de skulle prata olika språk, men polska av alla? haha!)
En grej som var jävligt fail iaf, var att när präst "nr.2" (luft) var döende precis framför torget, där det står 100000 pers, märker INGEN honom! Ingen märker honom förens en lite flicka börjar skrika eftersom hon tappade sin docka i hans blod.
Sen var det en till fail sak jag såg, men kan inte komma på vad då? Humm...
Men förutom de två misstagen, var filmen skit bra! & skit äcklig...

Kommentarer
Postat av: malin

den är sjukt bra!

2010-05-08 @ 17:28:47
URL: http://maliniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0