Vad jag är duktig! *stolt*

Smäxi Häxi!
Ist för att säga "hej" som normala människor gör.
Förlåt, nu tänker jag vara lite egenkär!
Fyfan vad duktig jag har varigt idag! Gjort klart hela svenska häftet, STOR städat mitt rum & lilla badrummet. STORstädat menar jag dammat varenda bok i min bokhylla & skurat kaklet!
Är HELT slutkörd. Ska även lägga in massa ny musik på mammas ipod (mp3 egentligen, men jag får inte kalla den så).
Tänkte ta ett BAD ikväll! Mitt badrum (där duschen finns) är så himla rent, fint & glansigt så man inte vågar använda det! Det är för fint för sådan!
Sedan ska jag nog sova. Näst sista veckan i skolan imon! Jippi! Men en lång dag imon... ett mindre Jippi. Fast expo är sista lektionen så där blir det ett lite större Jippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0