Värsta besöket någonsin!

Glömde totalt bort att berätta att jag var hos tandläkaren i torsdags.
Det var mitt VÄRSTA besök någonsin! Jag gick ut därifrån GRÅTANDES. Pinsamt att säga, men det är ju sant?
Först fotade de mina tänder. Fick två små riv sår i munnen eftersom den grejen de sätter i munnen för att fota är ju 1000 gånger större än min mun!?
Efter det blåste han på mina tänder med ett "luftrör" (för att få tänderna torra) - isade som f--------n!
Sen tog han bort tandsten. Först gick det bra, men mot slutet tog han i förmycket.
Sen tog han den vassa pinnen de har för att kolla tänderna med (ni vet? den blåa?) & tryckte den i tandköttet på mig under varje tand!
När jag såg hur mitt tandkött såg ut efter det, blev jag ju rädd! Helt blodröd + lite halvt svullen!
Eftersom jag har en förliten underkäke, går mina tänder in på varandra. När han skulle använda tandtråden, höll jag på att dö... Han hade ju redan plågat mig tillräckligt? Ibland lyckades han ta det lugnt med tandtråden, ibland slog den till tandköttet.
Fy! Vill inte gå tillbaka dit, men lär ju få göra det & tjata om tandställning eller något... Min underkäke är ju sne!
Det SÖG!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0