Vinnaren av ESC 2010

Vad tyckte ni om Lena som vann ESC?
Jag tyckte inte om henne alls
När de sa att de hade sådana "lådor" över hela Tyskland & att vem helst fick sjunga & att alla producenter tyckte hon var bäst, tänkte jag "hon måste vara speciell?".
Efter att hon sjungt en stund var min första reaktion "åh nej! Inte en sådan ankröst!". Sen när hon stod/dansade (kalla det vad ni vill, hehe) såg det ut som om hon hade mensat på sig...
Men jag ska inte klaga! Jag röstade ju inte själv, men ja.
De jag tyckte var bra var (kommer inte ihåg alla i huvudet) Bosnien Hercegovina & Cypern (låten var bra & han var söt! Bonus poäng! Hihi♥)
De var de ända jag kom på. Men det var någon mer :)
Vinnaren av ESC 2010 - Lena från Tyskland

Kommentarer
Postat av: Mäxie

tyst med dig sussi, hon va bäst! :D

2010-05-30 @ 20:32:04
URL: http://fabulousminx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0