Bästa locktången ever!

Vet ni vad?
Jag är väldigt kär i en locktång jag fick pröva i fredags!
Det var en kvinna i ett shoppingcenter som haffa mig & prövade locktången på mig.
Hon tog tag i håret virade runt det, 3 sekunder, tog av det = POFF snyggaste locken ever!
Varje lock tog 3 sek!
Utan några produkter i håret! Hon sa till & med att det går för fort att locka håret för att håret ska hinna att brännas.
Fan vilken ångest jag har att jag inte frågade vad den kostade & vart man kan köpa den!
Destuom höll de ju hur länge som helst!
Hon som gjorde stod & drog i de för att visa hur de höll.
Jag misshandlade även mitt hår med luvan den kvällen för det regnade hela tiden, sov med de, de höll nästa dag! Lite minde men ändå lockigt.
Hon lockade bara halva huvudet.
Men så här ser jag ut efter en lång regnig dag i Malmö efter att ha sätt Gaga

Passar även på att visa min nya Gaga tröja som jag köpte i fredags efter konserten.
Ursäkta att jag står i trosor men tänkte precis lägga mig, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0