Inga ord... Hon är min gud - my religion is you!

Var igår & såg Lady Gaga i Malmö.
Fyfan vilken upplevelse! Hon var ju helt underbar!!!!
Nej, jag fattar inte hur man inte kan älska henne???
GAGA FOR PRESIDENT
Kan verkligen inte beskriva konserten med ord... Showen var fantastisk, hon var underbar!
Blev jätte ledsen & arg för att vi hade sittplatser! Man kunde ju inte dansa, ta foton elr stå nära henne!
Aldrig mer ett sådant misstag!
Hon hade jätte bra kontakt med publiken! Helt otroligt! Pratade hur mycket som helst, fick oss att skratta & gråta.
Hennes ord var så fina!
I love my monster mami!!!

Jag & Veronica igår när vi väntade på bussen

En nästan fullpackad arena! Det kom ännu mer människor precis när Gaga skulle börja.
Lägger tyvärr inte ut några bilder från konserten, även om de blev jätte dåliga...

Kan någon förklara för mig vem det var som släppte ut dessa från psykhemmet?
De var helt dumma i huvudet!!!
Sångaren var ju hur äcklig som helst! Han kunde bara 1 ord, Fucking. Allt var fucking enligt honom...
Synd att de är så dumma & dåliga live... För de var mycket bättre på skiva & när man inte ser på dom.

Kommentarer
Postat av: matilda

Där har jag sett kent, mihi <3

2010-11-21 @ 01:05:38
URL: http://tildanittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0