Önskelista

Är det bara jag som funderar på att snart börja skriva en önskelista?
Vet redan massvis med saker jag vill ha!
Vågar dock inte lämna in någon för mamma & pappa kommer ju skjuta mig när de får se den! (haha)
Vill ha massa saker som är dyra :(
Några av sakerna jag kan komma på:
* Canon systemkamera
* Liten kompakt kamera (som jag själv vill välja - har nämligen höga krav ;) )
* Tokio Hotel singlarna som jag inte har
* Bak bok (ink. en muffins bok jag hittat!)
* Pengar (skulle vilja köpa lite nytt smink, det kan man nog inte önska sig? Tänk om de köper helt fel? haha!)
* Några utvalda skivor (bla. Queen, Kent, Ebba Grön, R.E.M)
Ni ser... Det lär bli dyrt om jag skulle fått allt!
Vill någon spånsra mina föräldrar med typ 1.000.000.000 kr? :D Skulle vara väldigt snällt, haha!
Kameran jag har nu tar inte så bra bilder... Önskar verkligen att jag hade en bättre

Kommentarer
Postat av: Jennie

Mamma klagar sönder på mej för att ja inte skriver nån önskelista xD

men skit svårt juuu, önskar mej liksom inget ;oo

2010-11-22 @ 20:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0