Första dagen på H&M

God kväll!
Blir ett snabbt inlägg för jag ska snart lägga mig. Är så jävla trött så det inte är sant!
APUn gick bra idag. Väldigt jobbigt att jobba i en affär dock... MEN det är BARA 14 dagar kvar, höhö.
Jobbar från 10-17, med 1 h rast.
Gick jätte bra idag som sagt, förutom att det har blivigt ett missförstånd & det är inte meningen att jag skulle ha min APU där. De påstor att de tackat nej till APU elever, men min lärare sa annat. Jag var ju till & med där förra veckan för att säga till att det är jag som skall vara där? Jaha, de säger att de är min lärares fel & inte mitt (tur att de inte skyller på mig iaf! *puh*). Får prata med min lärare när jag kommer tb, elr smsa henne!
Som tur är sa de att jag kan få vara där i de 3 veckorna. Som sagt, nu är det bara 14 dagar kvar! (Tycker 14 dagar låter såååå mycket mindre än 3 veckor)

Var väldigt trött när jag kom hem innan, ska försöka göra fler inlägg imon!
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0