Matteprov

Hejsan kära barn!
Sussi hade matte prov idag som inte gick så bra!
Någon skulle plugga matte igår, men blev distraherad av en snygg man! Min man♥
För övrigt är jag jävligt trött (japp, som vanligt! Jag hade kunnat sova bort hela mitt liv!)
Känner att jag vill krypa under täcket när jag bara tänker på hur mycket matte jag måste plugga nu & även göra klart frågorna på naturkunskapen! *buhu*
Men jag har hela 4 veckor på mig att bli klar. För nästa vecka hittar ni mig på Familia inne på H&M.
Seriöst är så jävla nervös! Jag vet inte varför, men jag blir så nervös för nya ställen & nya människor ;o Tycker bäst att hålla mig till de jag känner!♥ haha!
Så! Nu ska jag ge mamma tvätten, så jag kan få lite rena grejer ;)

Kommentarer
Postat av: emmi

Haha läskigt med nya ställen och nya människor ja... men vi fixart!

2010-10-09 @ 11:16:58
URL: http://emmimalmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0