De måste skoja!?

Nu börjar jag undra vart fan Sverige är på väg egentligen!?
Man får ingen hjälp någonstans!
Mamma var hos doktorn för ca 4veckor sen med sin fot. Det ända hos fick var en kräm som inte hjälp ett skit. Han la inte ens ner så mycket tid på mamma.
-
Idag var jag hos doktorn med min ryggvärk (antagligen njurarna, har ont där de sitter. Kan ha lett från en urinvägs infektion. Har svidit på sistone när jag kissat & kissat ofta!)
Först kollar han mina lungor. Ber mig andas djupt, vilket jag inte kan för då började allt att snurra!
Sedan "slog han till" mig några gånger i rygghöjden där jag har ont, för att kolla något (vet inte vad, han sa inget). Då skriker jag till & böjer mig framåt att han ska sluta. Då säger han "oj gör det så ont?".
Fick sedan ta några prover. Efter det säger han "Det kan vara något virus... Du lär vara hängig ca 1 vecka. Fortsätt med Panodil".
Ursäkta!? PANODIL!? Okey! Här har jag ont i magen, huvudet snurrar, huvudvärk & antagligen urinvägs infektion som kanske lett till njurarna!? Nej ta en Panodil & om en vecka är du frisk!
Han måste skoja?? Tror han inte jag tog en panodil (till & med 2 flera gånger) innan det gick såhär lång med alla mina verkar!?
Vet ni vad det värsta är? Sist jag var hos doktorn med min svullna hals, då sa han typ samma sak!
"Du träffar på massa människor i skolan med massa bakterier. Därför är din hals svullen. Det är naturligt. Ta en panodil".

Det händer skit ofta att de säger så! Många av mina vänner har fått höra samma sak av olika läkare när de haft olika problem.
Får ni också höra "ta en panodil"?



Kommentarer
Postat av: matilda

garanterat! :D

2011-02-07 @ 23:34:34
URL: http://tildanittiotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0