Min sista dag som 16åring!

Det har varigt en märklig men bra dag.
- Det började med en stormvind som gjorde så jag nästan flög bort från busstationen, hehe... När bussen kom var den redan helt fullpackad! Vilket den aldrig brukar annars vara!
- I skolan blev jag klar med min grafuppgift! Påbörjade även den lilla texten man ska ha till uppgiften.
Eftersom jag var klar med MDK fick jag chansen att jobba med min multimedia eftersom försvann förra veckan, när Flash laggade & vi var tvungna att tvångsavsluta datorn & inget var sparat...
Känner mig extrem flytig idag!
- Träffade även min älskade en stund. Något som alltid får mig på toppen humör! Om det så är 5 min.

-
Egentligen har inget speciellt hänt, känner mig bara så himla glad idag! Känner att jag även börjar må lite bättre. Härligt!
Det som nog mest gör att jag faktiskt är så glad, är att jag är ikapp nu med alla ämnena i skolan! Har varigt så sjukt stressad över det, men nu är jag ifatt! Jippi! Ligger endast efter i matte med kanske max 4 uppgifter som jag ska få hjälp med imorgon.
Med andra ord: En glad dag! :D
-
Nu ska jag sova. Imorgon är det MIN dag! ;D
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0