Sjuk

Hejsan!
Skulle ju blogga mer i fredags, men blev klar med lådorna (låda... gick åt helvete kan jag ju säga haha) rätt sent & mådde inte så värst bra.
Lördag morgon mådde jag apa. Tog 2 panodil och vilade en stund. Runt 17 tiden tog jag bussen till Helsingborg med Matilda. Vi åkte hem till Linn & kollade på melodifestivalen & One Tree Hill, säsong 1, de första avsnitten. Tyckte det var riktigt skoj & trevligt. Synd bara att jag blev sämre på kvällen.
På söndag hade jag en obeskrivlig värk i ryggen i njurarnas höjd. Seriöst, kunde inte stå eller gå! Knappt sitta heller!
Blev ingen skola för mig idag för jag åkte till doktorn. Fick göra lite prover sedan sa han "fortsätt med Panodil"...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0