Frågor om 2010

Tradition att svara på dessa frågor? Ja!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Oh yes
2. Höll du några av dina nyårslöften? Minns inte ens vilka jag hade! HAHA... illa
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
4. Dog någon som stod dig nära? Tacka gud nej!
5. Vilka länder besökte du? Polen & Danmark

Polen                                                           Danmark

6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Nej! Detta året var bäst!
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 5/3, 2/10 & 19/11
8. Vad var din största framgång 2010? Bättre betyg (Y)
(fick MVG på foto)

9. Största misstaget? Misstag? Vet inte vad det ordet betyder, jag är perfekt! Haha nej, men det tar vi inte upp här.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? JA! både &! 
11. Bästa köpet? Lady Gaga biljetten! LÄTT!!! (Tokio hotel biljetten köpte jag ju förra året)
12. Vad spenderade du mest pengar på? I år? Konsertbiljetten & resorna
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ooo ja! Tokio hotel konserten, Lady Gaga konserten & min älskling
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Dance in the dark (LG), Losing my religion (R.E.M), hela Tokio Hotels skiva Humanoid
16. Vad önskar du att du gjort mer? Ja, lite småsaker bara
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Ja
18. Hur tillbringar du julen? Med mamma, pappa & moster
19. Blev du kär i år? Blev & är hihi



20. Favoritprogram på TV? Kollar knappt på TV... Men något kul på MTV
21. Bästa boken du läste i år? Åh är så dålig på att läsa böcker... Men har faktiskt lånat en bok som jag redan ikväll ska börja läsa!
22. Största musikaliska upptäckten? Ellie Goulding (starry eyed), Robert M (dance hall track)

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? En Tokio Hotel tårta! Önskade & fick en! Dock inte riktigt som jag hade tänkt mig...
25. Något du önskade dig men inte fick? Ett löpband? Haha
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Efter skolan tog jag en fika med vänner, sedan kom familjen på besök
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Meet and greet med Tokio Hotel & Lady Gaga? (A)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Normalt vell?
29. Vad fick dig att må bra? Familj, vänner, pojkvänen & musiken
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Tokio Hotel grabbarna & underbara moster mom

31. Vem saknade du? Familj & vänner som bor långt här ifrån
32. De bästa nya människorna du träffade? Några trevliga människor från Sophias fester, någon trevlig kompis till min man & några från Tokio Hotel köningen :)
När vi köade till TH

Kommentarer
Postat av: matilda

haha ja det gjorde jag..

2011-01-02 @ 00:27:44
URL: http://tildanittiotre.blogg.se/
Postat av: emmi

Haha illa^^ jacob har satt sina spår i min panna för evigt! så nu är han också min för evigt, de va han dock innan också men ändå :D det har hänt så skit samma ^^

2011-01-02 @ 20:15:08
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/
Postat av: emmi

- Ja fast lovet är snart slut !!!!! :O tror jag :(

2011-01-03 @ 13:43:51
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0